Romanian Czech English French German Hungarian Italian Portuguese Serbian Spanish Ukrainian

Societatea moderna

20 Februarie 2018
Lugoj Info.ro -Societatea moderna

Traim într-o societate moderna care îsi aroga dreptul de a stabili noi etaloane de urmat de catre generatiile prezente si viitoare.

Însa exista cateva elemente de baza care se mentin: traditie adoptata la rang de modernism ar spune unii, clasa si eleganta transmisa din generatie în generatie ar spune altii.

Sa luam drept exemplu persoanele care lucreaza în corporatii sau elita societatii. Ce anume au ca puncte comune? Ce anume le asigura si le mentine succesul?

1.gandirea avangardista

2.bugetul de care dispun

3.hainele purtate

4.accesoriile deosebite

5.relatiile profesionale

6.promovarea unui brand sau a propriei persoane

De multe ori discutam despre ideea ca "haina nu face pe om", dar adevarul este ca prima imagine conteaza absolut de fiecare data. Luati spre exemplu o stire de la televizor: ascultati ce se spune, urmariti imaginile. Ce observati? Vedeti imediat ca magnatul prezentat are o anumita tinuta, pozitie a corpului,  ca hainele sale par a fi realizate pe comanda, ca accesoriile lui par de lux, ca el însusi reprezinta un brand (de companie, de proprie persoana etc). Ce îl diferentiaza fata de ceilalti oameni? Toate cele 6 puncte enumerate mai sus!

Acel om a ajuns asa de sus în domeniul afacerilor pentru ca a avut o viziune pe care a pus-o în practica cu ajutorul bugetului pe care l-a avut ori l-a împrumutat. Pentru ca imaginea conteaza, hainele si accesoriile sunt de calitate, nu vorbim despre produse de la piata, ci despre produse realizate handmade de catre profesionisti. Acest om a creat un lant de relatii profesionale pe care se bazeaza atat pentru dezvoltarea propriei afaceri, cat si pentru mentinerea unui cerc de oameni de acelasi calibru. Factorii de mai sus reusesc sa se transpuna într-un brand pentru acest om, pentru firma lui si pentru colaboratorii sai.

Imaginea conteaza

Începand cu hainele purtate si terminand cu accesoriile care completeaza tinuta alaturi de pozitia corpului, imaginea creata la prima vedere, la prima întalnire va da tonul pentru relatia dintre doua persoane. Ceea ce au doua persoane în comun ajuta la crearea si chiar mentinerea unei relatii.

Întotdeauna oamenii au dorit sa se îmbrace "în ton cu moda", sa aiba prietenii ori partenerii de afaceri potriviti. Detaliile fac diferenta de fiecare data ceea ce a dus la dezvoltarea unei piete de profil exceptionale. Doar jucatorii puternici care îsi respecta clientii au reusit sa se distanteze de competitori, sa le fie recunoscute meritul si profesionismul.

Sa luam drept exemplu Atelierele Unika. Este un concept 100% romanesc ce activeaza pe piata agendelor din piele (naturala ori ecologica) de peste 10 ani. Experienta si profesionismul i-au pozitionat în top, iar produsele de calitate pe care le realizeaza manual au facut ca aceasta pozitie sa se mentina si sa fie respectata inclusiv de competitorii lor.

Asa cum scrie si pe site-ul Atelierele Unika, exista 10 motive pentru care oamenii de afaceri aleg produsele realizate de firma autohtona"

1.sunt produse unice

2.sunt produse Made in Romania

3.exista o gama variata de culori si modele

4.sunt produse din piele naturala

5.sunt produse de calitate la preturi accesibile

6.sunt produse rezistente care tin o viata

7.accesoriile folosite se regasesc si la marile case de moda

8.aceste produse pot reprezenta un cadou deosebit, indiferent de colectia aleasa

9.produsele au un design deosebit care le deosebeste de produsele realizate în masa ori importate din alte tari

10.aceste produse au farmec si personalitate tocmai pentru ca sunt realizate de persoane dedicate

În afara de agendele din gamele cu care Atelierele Unika s-au facut cunoscute în mediul oamenilor de afaceri ( AGENDE PIELE ECOLOGICA, AGENDE GAMA TRADITII, AGENDE GAMA DECOR, AGENDE GAMA FLEXI, AGENDE GAMA ECO, AGENDE GAMA LUX,  AGENDE GAMA CLASIC, AGENDE PIELE SI MATERIALE RECICLATE, AGENDE PIELE), clientii pot opta si pentru etuiuri de ochelari sau pentru instrumentele de scris, mape ori serviete, portofele ori port chei/brelocuri sau chiar port farduri si port carduri

 

Partea atractiva pentru multi clienti consta în faptul ca exista posibilitatea de a personaliza produsele comandate (la un anumit numar minim de bucati) atat în ceea ce priveste interiorul agendelor sau notesurilor (modul de scriere a anului, bloc (ne)datat, bloc combi, bloc colorat etc), cat si copertile agendelor/notesurilor ori mapelor/servietelor (prin broderie traditionala - metoda introdusa de Atelierele Unika în Romania, print UV, timbru sec, folio, emboss).

Relatiile profesionale si promovarea unui brand

Asa cum afirmam un pic mai sus, relatiile profesionale se creaza pe baza anumitor factori comuni care faciliteaza promovarea reciproca a unor branduri. Acest lucru este foarte bine reprezentat de faptul ca multe firme prefera sa mentina relatia profesionala cu alte firme pentru a se sustine reciproc. Este absolut firesc ca produsele de calitate sa fie utilizate de profesionisti, iar promovarea unui brand sa duca la sustinerea altui brand.

Profesionistii se sustin între ei si relatiile de afaceri se creaza treptat multumita faptului ca (1) exista respect reciproc pentru munca fiecaruia, (2) lantul profesional se formeaza ca un cerc în care fiecare firma aduce un aport prin palierul sau de expertiza, (3) promovarea reciproca presupune eleganta, calitate si profesionism.