Primaria Lugoj organizeaza concurs pentru ocuparea a patru posturi in cadrul Biroului investitii, Directia tehnica

13 Iulie 2021
Lugoj Info.ro -Primaria Lugoj organizeaza concurs pentru ocuparea a patru posturi in cadrul Biroului investitii, Directia tehnica

„Municipiul Lugoj organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea functiilor publice de executie vacante din cadrul Biroului investitii, Directia tehnica, dupa cum urmeaza:

- Inspector, clasa I, grad profesional superior – 2 posturi

- Inspector, clasa I, grad profesional principal – 1 post

- Inspector, clasa I, grad profesional asistent – 1 post

În conformitate cu prevederile art. 618 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare, concursul este organizat în baza exceptiei prevazute de art. II din Legea nr.203/2020 pentru modificarea si completarea Legii nr.55/2020 privind unele masuri pentru prevenirea si combaterea efectelor pandemiei de COVID-19.

Durata normala a timpului de lucru pentru cele patru functii publice vacante este de 8h/zi, respectiv 40h/saptamana.

Proba suplimentara de testare a cunostintelor IT – cunostinte de operare pe calculator, nivel mediu, se va desfasura în data de 12 august 2021,ora 1100, la sediul Primariei Municipiului Lugoj, Piata Victoriei nr. 4.

Proba scrisa se va desfasura în data de 19 august 2021, ora 1100, la sediul Primariei Municipiului Lugoj, Piata Victoriei nr. 4.

Conditii de participare:

  • candidatii trebuie sa îndeplineasca conditiile prevazute de art. 465 din Ordonanta de Urgenta nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • conditii specifice de studii de specialitate: studii universitare de licenta absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta în domeniul de licenta inginerie civila, ingineria instalatiilor sau inginerie electrica;
  • minimum 7 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de Inspector, grad profesional superior;
  • minimum 5 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de Inspector, grad profesional principal;
  • minimum 1 an vechime în specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de Inspector, grad profesional asistent.

Bibliografia/tematica, atributiile prevazute în fisa postului, precum si alte date necesare desfasurarii concursului se afiseaza pe pagina de internet a autoritatii publice locale www.primarialugoj.ro, la sectiunea Anunturi concursuri angajare. Perioada de depunere a dosarelor de concurs: 12 iulie – 02 august 2021. Coordonate de contact pentru primirea dosarelor de concurs: Primaria Municipiului Lugoj, Piata Victoriei nr.4, Biroul relatii cu publicul, tel. 0256/352240, fax. 0256/350393, e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..”

Observatii suplimentare: persoana de contact – Lorena-Daniela Badiu-Savu, Inspector superior.