Institutia Prefectului, care a aprobat desfasurarea activitatii acestui birou, a anuntat ca, in continuare, depunerea dar si eliberarea documentelor se va face in orasul nostru, fara ca oamenii sa fie nevoiti sa se deplaseze la Timisoara. Rezultatele par sa fie satisfacatoare, astfel ca biroul va fi pastrat. “Serviciul Public Comunitar pentru Eliberarea si Evidenta Pasapoartelor Simple Timis a desfasurat si in anul 2015 activitati de preluare si eliberare a pasapoartelor electronice in municipiul Lugoj, str. Bucegi, nr. 21. In cursul anului 2015 au fost preluate 1.066 cereri pentru eliberarea unui pasaport electronic si au fost eliberate un numar de 1.026 pasapoarte electronice”, au anuntat autoritatile. Protocolul semnat intre Prefectura Timis si Primaria Lugoj prevede ca din bugetul local sa fie suportat costul deplasarii lucratorilor de la Timisoara la Lugoj si retur.
Ultimele informatii
Din aceasi categorieINFORMATII
Muzica lui Mozart, Bizet și Strauss va răsuna în peșteră. A fost definitivat programul concertului simfonic de la Românești
Fundația Academică Culturală Timișoara (FACT) a anunțat programul concertului...
Pompierii din Lugoj și Făget, două zile cu porțile deschise pentru cei care vor să afle modul de intervenție al salvatorilor în cazul unor...
Timp de două zile, vineri și sâmbătă, pompierii din...
Prognoza meteo pentru Lugoj și regiunea Banat. Cum va fi vremea în următoarele două săptămâni
Administrația Națională de Meteorologie a anunțat prognoza meteo pentru...
Podul de la Tapia va fi închis total traficului rutier. De ce constructorul nu va putea însă începe lucrările imediat
Podul de la Tapia va fi închis începând de...