Clientii Delgaz Grid, au la dispozitie un nou canal de comunicare in relatia cu compania si anume, optiunea de chat live cu unul dintre agentii dedicati.
Acestia sunt pregatiti pentru a raspunde in timp real solicitarilor care tin de specificul activitatii de distributie a gazelor naturale si energiei electrice, de luni pana vineri, intre orele 08:00 – 17:00.
Pentru a putea discuta live, clientii trebuie sa fie logati pe un cont de Facebook si sa acceseze site-ul delgaz.ro, unde, in partea de jos a paginii (dreapta jos), apare iconita specifica de chat.
In acest fel, se pot obtine informatii generale referitoare la documentele necesare pentru diverse avize (amplasament, ATR etc.), modul de completare a formularelor online, datele de contact pentru transmiterea documentatiilor etc. De asemenea, clientii pot primi suport privind utilizarea aplicatiilor de pe portal: programari pentru citiri sau inlocuiri contoare acolo unde accesul nu a fost posibil, inregistrare deranjamente, vizualizare intreruperi colective, programare vizita in Centrele de Relatii cu Publicul si creare cont pe portal.
Mai mult, clientii pot afla si informatii personalizate referitoare la facturile de distributie, indexul facturat, energia consumata/debitata in retea (in cazul prosumatorilor) precum si statusul documentatiilor si solicitarilor depuse.
“Recomandam utilizarea acestui canal de comunicare deoarece este complet gratuit, clientii economisesc timp si obtin rapid informatiile de care au nevoie, fara a mai fi necesara deplasarea la Centrele de Relatii cu Publicul sau apelarea Call Center-ului.
Delgaz Grid continua dezvoltarea canalelor de comunicare cu clientii, pentru a oferi acestora o experienta cat mai placuta in relatia cu distribuitorul de energie electrica si gaze naturale.”, au anuntat reprezentantii companiei.