×

Avertizare

JFolder: :files: Calea nu este un director. Cale: /home/lugojinfo/public_html/images/incendiumanastiur030117
×

Notificare

There was a problem rendering your image gallery. Please make sure that the folder you are using in the Simple Image Gallery plugin tags exists and contains valid image files. The plugin could not locate the folder: images/incendiumanastiur030117
GYM PELE

Si-a salvat casa in ultimul moment. Un barbat din Manastiur a trecut prin clipe de groaza marti dimineata

03 Ianuarie 2017
lugojinfo.ro -Si-a salvat casa in ultimul moment foto: lugojinfo.ro

Un incendiu violent a fost la un pas sa faca scrum o casa din localitatea Manastiur.

service-lugoj

Proprietarul imobilului a simtit, la un moment dat, miros de fum in casa si a dat fuga in strada sa vada ce se intampla. Barbatul a observat ca din acoperis se degaja fum si a sunat disperat la 112 presimtind faptul ca flacarile sunt la un pas sa ii distruga casa. Pompierii din Faget au trimis la Manastiur doua autospeciale cu apa si spuma, dar si o ambulanta SMURD, echipele de salvare reusind sa localizeze focul in scurt timp si sa evite extinderea flacarilor la toate incaperile. In ciuda efortului facut de proprietar si vecini, pana la sosirea pompierilor focul a cuprins o camera si a distrus mai multe articole de imbracaminte si o parte din mobilier, iar acoperisul a ars pe o suprafata de patru metri patrati, au anuntat reprezentantii ISU Banat. Din primele cercetari facute asupra cauzei incendiului, a rezultat faptul ca focul a izbucnit de la un cos de fum defect. Din fericire, proprietarul nu a avut nevoie de ingrijiri medicale. Pagubele produse de incendiu se ridica la cateva mii de lei.

{gallery}incendiumanastiur030117{/gallery}