Deschiderea sesiunilor este foarte aproape iar administratia locala va pune in practica un plan care a dat rezultate in alte orase mari din tara. Nu mai putin de 30 de persoane ar urma sa isi desfasoare activitatea in biroul care se va ocupa de atragerea fondurilor europene. Primele cursuri au avut deja loc iar angajatii primariei au beneficiat de explicatiile si sfaturile unor reputati lectori, toti profesori universitari. Administratia locala le-a dat o sansa si functionarilor care in ultimii 12 ani, desi erau angajati la serviciul de fonduri europene. distribuiau ziare in care fostul primar era proslavit. Lugojul a ratat in exercitiul financiar trecut fonduri importante cu care ar fi trebuit sa renoveze scolile sau strazile, Boldea si subordonatii concentrandu-se pe finantari mici, proiectele mari fiind facute din banii lugojenilor. Administratia locala actuala va incerca sa recupereze terenul pierdut si cu siguranta va atrage fonduri record.
Functionarii au luat deja primele lectii. 30 de angajati ai Primariei Lugoj vor lucra pentru atragerea de fonduri europene
Ultimele informatii
Din aceasi categorieINFORMATII
A fost stabilită perioada în care Primăria Lugoj ridică deșeurile vegetale. Ce reguli trebuie să respecte lugojenii
Primăria Lugoj a stabilit perioada în care lugojenii vor...
Pensionarii angajați la stat pleacă acasă. Primăria și spitalul din Lugoj, printre instituțiile care rămân fără personal
Mai multe instituții publice din Lugoj au anunțat că...
Termenul de finalizare este octombrie 2025. Cum arată acum creșa „Sfânta Ana”, perla unităților de învățământ din Lugoj
Construcția noii creșe, situată în imediata vecinătate a spitalului,...
Doar nu credeați că își bate capul cu proiecte! Consilierul personal al primarului se ocupă de vânzarea propriilor terenuri în timpul programului și se...
În timp ce lugojenii sunt dezamăgiți de rezilierea contractului...