În perioada 12 martie 2020 – 31 martie 2020 se suspenda programul de lucru cu publicul la compartimentul Arhiva.
În perioada 12 martie 2020 – 31 martie 2020 compartimentul Registratura va functiona între orele 8:30 – 9:30 si va fi permis accesul doar persoanelor care au de înregistrat cauze avand ca obiect ordin de protectie. Accesul la compartimentul Registratura se va face pe poarta de acces nr. 2, în prezenta unui subofiter din jandarmerie, în urmatoarele cazuri:
– înregistrare dosar avand ca obiect ordin de protectie;
– îndeplinirea atributiilor de catre lucratorii serviciilor de curierat si posta, care vor preda actele registratorului, persoana care aduce corespondenta fiind invitata sa astepte în afara sediului instantei;
– ridicarea de sentinte cu mentiunea „definitive”, certificate de grefa, acte de procedura.
În perioada 12 martie 2020 – 31 martie 2020 se restrictioneaza accesul persoanelor în incinta Judecatoriei Lugoj, fiind interzis accesul persoanelor a caror prezenta nu este absolut necesara. Subofiteri jandarmi vor permite accesul în sediul judecatoriei doar personalului instantei/parchetului/OCPI Lugoj si persoanelor care se regasesc pe lista de sedinta furnizata de presedintii completurilor de judecata.
În perioada 12 martie 2020 – 31 martie 2020 actele vor fi transmise prin fax, la nr. 0256-358838, prin e-mail, la adresa jud-lugoj-reg@just.ro, sau prin posta, la adresa str. 20 Decembrie 1989 nr. 13, Lugoj, jud. Timis, cod postal 305500.
In perioada 12.03.2020 – 31.03.2020 se vor amana toate cauzele pentru care a fost fixat termen de judecata, cu exceptia cauzelor civile avand ca obiect suspendare provizorie executare silita, ordonanta presedintiala, masuri asiguratorii, ordin de protectie ori internare medicala nevoluntara si a cauzelor penale cu minori aflati în executarea unei masuri privative de libertate, în care exista inculpati arestati ori care au ca obiect masuri preventive sau masuri de siguranta.
Cu o zi înainte de ziua de sedinta se va întocmi de grefierul de sedinta lista cu persoanele care participa în cauzele mentionate anterior (avocati, parti, alti participanti), persoane carora li se va permite accesul în sala de judecata. Lista se va afisa la usa de la intrarea în sediul judecatoriei si pe portalul instantei, un exemplar din lista comunicandu-se subofiterilor jandarmi. Se vor judeca toate celelalte cauze în materie civila si penala în care nu se impune citarea/participarea partilor. Se vor judeca dosarele date de lege în competenta judecatorului de drepturi si libertatii. Pentru cauzele amanate nu se permite accesul avocatilor sau publicului în incinta judecatoriei, partile/participantii urmand a primi citatie pentru urmatorul termen de judecata. Este permis accesul în salile de judecata avocatilor care asigura asistenta juridica obligatorie, chiar daca este vorba despre cauze care se amana.