Daca astfel de bariere au disparut de zeci de ani de pe tronsonul de cale ferata Lugoj-Topolovat-Timisoara, acum a venit si randul barierelor de pe tronsonul Lugoj-Buzias sa fie modernizate. In urma cu cateva zile, CFR a finalizat amplasarea unor instalatii luminoase si acustice in zona localitatii Sinersig, astfel ca este de asteptat ca in cateva saptamani vechea bariera sa fie demontata. Compania Nationala de Cai Ferate „CFR” SA a anuntat saptamana trecuta ca în partea de vest a tarii, pe raza Sucursalei Regionalei CF Timisoara, continua programul de întretinere a infrastructurii feroviare si de consolidare a elementelor componente, fiind deschise 60 de santiere pentru lucrari de mentenanta executate în regie proprie, cu personal feroviar de specialitate. “Programul de mentenanta a infrastructurii feroviare include lucrari de buraj, de înlocuire sina, traverse, elemente de prindere, lucrari de rectificare nivel si interventii punctuale pentru defrisarea vegetatiei, toate aceste lucrari fiind executate cu utilaje proprii si personal de specialitate pe urmatoarele intervale de statii: Caransebes – Resita Nord, Caransebes Triaj – Zagujeni, Gataia – Jamu Mare, Timisoara Nord – Resita Sud, Berzovia-Oravita-Iam, Oravita-Anina, Lugoj – Buzias, Timisoara Sud – Buzias, Ilia – Lugoj, Timisoara Nord – Voiteni, Voiteni – Stamora Moravita, Timisoara Nord – Cenad, Timisora Est – Radna Timisoara Nord – Arad, Sibot – Curtici, Arad – Oradea, Simeria – Livezeni, Livezeni – Lupeni. Toate aceste lucrari de întretinere se executa fara implicatii în circulatia trenurilor care tranziteaza Regionala CF Timisoara, personalul de specialitate asigurand concomitent si conditii optime de trafic în zona santierelor”, au anuntat reprezentantii Companiei de Cai Ferate. CFR SA informeaza ca aceste lucrari sunt realizate în regie proprie, din fonduri proprii ale companiei, si au drept scop îmbunatatirea capacitatilor de exploatare si cresterea gradului de confort.