Reprezentantii Primariei au declarat pentru lugojinfo.ro ca deocamdata nu se stie sigur data de la care biroul isi va suspenda activitatea, insa acest lucru va fi hotarat in zilele care urmeaza si atunci va fi facut public si un anunt catre populatie. Suspendarea activitatii este necesara pentru ca biroul sa poata fi mutat din incinta sediului Politiei Lugoj in cladirea aflata in imediata apropiere si care pana in urma cu ceva timp a apartinut Serviciului Roman de Informatii. Renovarea cladirii a fost finalizata si acum se lucreaza la montarea mobilierului, astfel ca este de asteptat ca cei de la “buletine” sa inceapa sa mute si ei aparatura. Tot in noua cladire se va muta si biroul ce se ocupa de eliberarea si preluarea actelor pentru pasapoarte. In acest caz lucrurile sunt mai simple pentru ca activitatea este asigurata de catre functionari din Timisoara care fac naveta la Lugoj, iar aparatura se rezuma la cateva aparate.
Nu se vor prelua acte si nici nu se vor elibera documente. Serviciul public comunitar local pentru evidenta persoanelor va fi inchis cel putin o saptamana
Ultimele informatii
Din aceasi categorieINFORMATII
Vara se prelungeste. Cand este prognozata o racire a vremii
Administratia Nationala de Meteorologie a emis prognoza meteo pentru...
Sunt indepartati arborii care reprezinta pericol. Trafic restrictionat pe drumul dintre Lugoj si Faget
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Timis a anuntat...
O mie de euro pentru o mie de metri patrati cultivati. A fost aprobat programul de sustinere a productiei de legume in spatii protejate...
In Sedinta de Guvern de joi, a fost adoptata...
Produsele trebuie returnate sau distruse. Doua produse vandute intr-un supermarket din Lugoj, infestate cu Listeria Monocytogenes
Societatea OCEAN FISH S.R.L. a initiat retragerea de la...