sâmbătă, 20 iulie 2024
21.9 C
Lugoj
spot_img

O fi vreun semn, ceva. S-a prabusit o parte din tavanul biroului care verifica lucrarile facute din bani publici

Data:

spot_img
spot_img
spot_img

O parte din tavanul biroului tehnic, din cadrul Primariei Lugoj, s-a prabusit luni.

Surse din cadrul Primariei sustin ca incidentul a avut loc dupa orele de program, astfel ca, din fericire, nimeni nu a fost ranit. Prabusirea tavanului nu reprezinta o surpriza pentru nimeni, in conditiile in care, fosta administratie locala a preferat sa reabiliteze fatadele mai multor cladiri in oras, lasand de izbeliste interioarele. Marti dimineata, la sosirea la serviciu, mai multi functionari au facut haz de necaz, sustinand ca prabusirea tavanului poate fi un semn pentru cei care lucreaza in cadrul acestui birou si care ani de zile, au semnat ca mai multe lucrari facute din bani publici sunt bine realizate, desi lugojenii nu au putut sa se bucure de ele. Printre acestea se numara asfaltarile din oras, spa-ul, strandul, lucrarile la retelele de apa-canal, dar si alte investitii facute in bataie de joc.  Conform site-ului primarialugoj.ro, principalele atributii, competente si responsabilitati ale Compartimentului tehnic sunt urmatoarele:

  • urmareste executia lucrarilor de reparatii si intretinere a drumurilor si trotuarelor;
  • asigura achizitionarea si montarea de piloni metalici si garduri metalice de protectie, pe sectoarele de trotuare unde se impune acest fapt;
  • urmareste executia lucrarilor de reparare si ridicare a capacelor de canalizare stradala si a gurilor de preluare a apei pluviale;
  • verifica exploatarea mobilierului urban, urmarind estetica, integritatea si buna functionare a acestuia;
  • urmareste si raspunde de realizarea intregii game de lucrari finantate din bugetul local pentru modernizarea si infrumusetarea aspectului edilitar;
  • urmareste si asigura efectuarea lucrarilor de intretinere la jocurile de copii ;
  • urmareste si asigura repararea si intretinerea terenurilor de sport si a imprejmuirile metalice ale acestora;
  • urmareste activitatea de salubrizare a municipiului Lugoj si a satelor apartinatoare si dispune masurile ce se impun;
  • urmareste si gestioneaza activitatea de ecarisaj;
  • coordoneaza actiunile de deszapezire pe perioada de iarna;
  • participa la selectii de oferte sau la licitatii pentru achizitionarea de bunuri, servicii si lucrari, in domeniul propriu de activitate, in conditii strict precizate de reglementarile in vigoare;
  • urmareste derularea contractelor incheiate cu furnizorii de produse, servicii si lucrari;
  • receptioneaza, semneaza si raspunde pentru conformitatea produselor, serviciilor si lucrarilor achizitionate;
  • asigura verificarea si confirmarea facturilor emise de furnizorii de produse, servicii si prestatorii de lucrari;
  • pune la dispozitia organelor de control, documentele solicitate de acestia si da explicatii privitoare la modul cum au fost intocmite, verificate sau aprobate, dupa caz;
  • asigura aprovizionarea cu material lemnos a institutiilor de invatamant din municipiul Lugoj;
  • raspunde de aplicarea prevederilor Legii nr.112/1995 in ceea ce priveste solutionarea dosarelor depuse in vederea cumpararii de locuinte de stat;
  • asigura aplicarea prevederilor Regulamentului privind vanzarea/inchirierea terenurilor aferente imobilelor cumparate in temeiul Legii nr.112/1995, sens in care inainteaza documentatia aferenta Compartimentului autorizatii, libera initiativa, comercial, contracte, in vederea intocmirii contractelor; 
  • raspunde de aplicarea prevederilor Legii nr.114/1996 privind atribuirea locuintelor din fondul de stat, colaborand  cu compartimentul de specialitate al S.C. Meridian 22 S.A.;
  • analizeaza si supune spre aprobare, cererile privind anumite modificari ce urmeaza a fi operate in contractele de inchiriere, ce au ca obiect locuintele administrate de acest compartiment;
  • asigura preluarea dosarelor privind atribuirea de locuinte ANL, intocmeste fisa de  punctaj si lista de prioritati, ce urmeaza a fi inaintata spre aprobare Consiliului Local al Municipiului Lugoj;
  • supravegheaza buna functionare a sistemului de semnalizare luminoasa in intersectii si pe arterele rutiere de pe raza municipiului, colaborand cu firmele abilitate pentru repararea si intretinerea acestuia;
  • verifica si confirma consumul de energie electrica a sistemului de iluminat public;
  • preia sesizari, verifica si confirma reparatiile efectuate pentru buna functionare a sistemului de iluminat public;
  • solicita montarea punctelor de masurare a energiei electrice precum si marirea de putere in locatiile unde se impun astfel de lucrari;
  • asigura pavoazarea orasului cu ocazia sarbatorilor;
  • asigura deservirea instalatiilor electrice in aer liber, utilizate cu ocazia unor activitati publice;   
  • asigura achizitia indicatoarelor de circulatie necesare semnalizarii rutiere a drumurilor publice de pe raza municipiului;
  • asigura efectuarea lucrarilor de marcare a drumurilor publice aflate in administrarea unitatii administrativ teritoriale;
  • preia si asigura rezolvarea solicitarilor cu privire la eliberarea de certificate si numere de inregistrare a vehiculelor, ce intra in competenta sa;
  • asigura eliberarea card – legitimatiilor de parcare, pentru persoanele cu handicap;
  • asigura eliberarea avizelor de parcare pentru locatiile prevazute prin H.C.L. nr.165/2005;
  • asigura si urmareste aplicarea tablitelor de identificare a imobilelor si a strazilor din municipiu;
  • efectueaza controale periodice in teritoriu, pentru realizarea atributiilor ce-i revin;

Primaria Lugoj va incepe in acest an reabilitarea totala a sediului in care isi desfasoara activitatea si asta, dupa ce a reusit sa obtina fonduri europene pentru lucrari.

spot_img

Distribuie articolul:

Ultimele informatii

Din aceasi categorie
INFORMATII