In ciuda faptului ca imobilul se afla intr-o zona buna a orasului si reteaua de distributie a gazelor trece chiar prin fata casei, E.ON nu se sinchiseste sa faca niciun efort pentru a-si respecta contractul pe care l-a incheiat cu lugojeanul. ”Contractul a expirat in data de 27 iulie. Vroiam un bransament pe strada Dragalina. Am platit tot ce mi s-a cerut, inca din 2 aprilie. Am platit regularizari, am platit tot felul de taxe. Au trecut luni intregi si am ajuns sa ma milogesc de reprezentantii companiei, pe banii mei”, a declarat barbatul. Omul s-a gandit ca angajatii E.ON au ratacit dosarul, astfel ca de cateva saptamani tot insista sa afle cand va beneficia de serviciile pe care le-a platit, insa pana in acest moment nu a reusit sa vorbeasca decat, in cel mai fericit caz, cu robotii telefonici. Situatia este cu atat mai grava cu cat lugojeanul nu poate locui in casa pentru ca imobilul are intreaga retea de incalzire conectata la o centrala pe gaz. lugojinfo.ro a transmis o solicitare oficiala la E.ON, numai ca pana in acest moment reprezentantii companiei nu au oferit nicio lamurire a situatiei.