duminică, 9 noiembrie 2025
8.6 C
Lugoj
spot_img

Sa ne rugam sa nu ninga. Se stie cine deszapezeste drumurile nationale si autostrazile din zona, nu si strazile din Lugoj

Data:

spot_img
spot_img
spot_img

Anuntul a fost facut in contextul in care pentru drumari sezonul rece începe cu 1 noiembrie 2018, perioada de iarna urmand sa fie oficial încheiata în 31 martie 2019. Contractele acopera si drumurile nationale si autostrazile din zona Lugoj. Reprezentantii CNAIR precizeaza ca situatia contractelor este urmatoarea: SDN Arad – SC DIFERIT SRL; SDN Caransebes – Asocierea SC RIPOSTA TRANS SRL & SC ATHOS COM SRL; SDN Deva – Asocierea SC GIGA RENA SRL & SC INSTAL ROS SRL; SDN Orsova  – SC ROUTE CENTER CONSTRUCT SRL; SDN Timisoara – Asocierea SC ATHOS COM SRL & SC RIPOSTA TRANS SRL; autostrada A1, sectorul Cunta – Ilia – SC DIFERIT; autostrada A1, sectorul Ilia – Remetea Mare – SC TREDECO HOLDING SRL; autostrada A1, sectorul Remetea Mare – Nadlac – SC TREDECO HOLDING SRL.

Iți mulțumim că urmărești LUGOJ INFO !

În privinta utilajelor aflate în bazele Sectiilor de Drumuri Nationale, din 1 noiembrie, situatia va fi urmatoarea: la SDN Arad – 23 de utilaje în baze si 3 vor fi furnizate la cerere, în caz de nevoie; SDN Caransebes – 24 în baze, 3 la cerere; SDN Deva – 23 în baze, 3 la cerere; SDN Orsova – 29 în baze, 7 la cerere; SDN Timisoara – 32 în baze, 4 la cerere; Sectia Autostazi – A1 Cunta – Ilia – 20 utilaje, A1 Ilia – Remetea Mare – 27 utilaje, A1 Remetea Mare – Nadlac – 29 utilaje.

Stocurile de sare sunt asigurate în toate bazele aflate pe raza districtelor de drumuri nationale si la Centrele de Întretinere si Coordonare de pe autostrada A1 în proportie de peste 43% din cantitatea necesara. În total, la data de 31 octombrie 2018, în bazele de ses si de munte ale DRDP Timisoara se afla peste 23.000 de tone de sare si peste 70 de tone de clorura de calciu, subliniaza Ilie Cristian Ispavnic, director general al DRDP Timisoara. Daca drumarii asteapta iarna, la Lugoj situatia este cat se poate de ingrijoratoare. Primaria Lugoj nu a luat inca decizia cine se ocupa de deszapezire. Cel mai probabil serviciul va cadea in sarcina Salprestului si Meridianului, astfel ca in caz de ninsori abundente soferii vor avea probleme serioase in trafic. Niciuna dintre cele doua societati, care au probleme financiare serioase, nu a achizitionat utilaje noi de deszapezire, astfel ca interventiile se vor face cu aceleasi utilaje vechi, cunoscute deja de catre lugojeni. Avand in vedere aceasta stare de fapt, nu ne ramane decat sa ne rugam ca iarna sa fie una blanda.

Distribuie articolul:

Ultimele informatii

Din aceasi categorie
INFORMATII

logo
Politica de confidentialitate

Acest site web foloseste cookie-uri astfel incat sa va putem oferi cea mai buna experienta de utilizator posibila. Informatiile cookie sunt stocate in browser-ul dvs. si indeplinesc functii precum recunoasterea dvs. atunci cand reveniti pe site-ul nostru web si ajutarea echipei noastre sa inteleaga care sectiuni ale site-ului le gasiti cele mai interesante si utile.