Daca in urma cu cateva luni mai existau unele voci care sustineau ca este nevoie de o sosea de mare viteza spre Drobeta Turnu-Severin, Craiova sau Calafat, acum vocile s-au mai linistit, dupa ce autoritatile din Dolj au precizat ca prioritate ar fi o autostrada intre Pitesti si Craiova. Cum in mare masura construirea jumatatii de centura a Lugojului depindea de realizarea autostrazii spre Oltenia, constructia drumului este pe cale sa nu se mai realizeze. Fostul sef al Directiei Regionale de Drumuri si Poduri Timisoara, Ioan Ambrus, sustinea in urma cu cateva luni ca realizarea drumului care leaga sensul giratoriu de la Costeiu de drumul spre Buzias si sensul giratoriu de la iesirea din Lugoj spre Caransebes era pe lista CNADNR, insa se pare ca acum planurile s-au schimbat. Ceea ce nu au luat iin calcul autoritatile din Caras-Severin, Mehedinti si Dolj este faptul ca zonele risca sa stagneze din punct de vedere economic, deoarece strainii evita sa investeasca in locurile unde nu au acces la soselele de mare viteza. Una dintre zonele care ar putea sa se dezvolte foarte repede in urmatorii ani este Deva, unde mai multi investitori au anuntat ca isi doresc extinderea afacerilor dupa ce au fost demarate lucrarile la autostrada spre Lugoj.