sâmbătă, 25 octombrie 2025
16 C
Lugoj
spot_img

Statul ofera 50.000 de lei pentru promovarea afacerii peste hotare. Care sunt conditiile pentru obtinerea banilor

Data:

spot_img
spot_img
spot_img

Guvernul a anuntat ca a alocat suma de 71 milioane lei, pentru perioada 2017-2020 printr-un act normativ aprobat de guvern în sedinta de joi. Executivul a adoptat totodata si normele metodologice de aplicare a Programului de sustinere a internationalizarii operatorilor economici romani, prin care se reglementeaza modul de instituire a respectivei scheme de ajutor de minimis. Potrivit actului normativ, alocatia financiara nerambursabila este în cuantum de maxim 50.000 de lei/beneficiar, reprezentand maxim 90% din valoarea cheltuielilor eligibile.

Iți mulțumim că urmărești LUGOJ INFO !

Prin acest program se finanteaza:

–  participari individuale la targuri si expozitii internationale, organizate în strainatate, cu stand propriu, altele decat cele organizate în baza OUG 56/2016 privind aprobarea Sistemului de sustinere si promovare a exportului cu finantare de la bugetul de stat si în baza HG 296/2007 privind aprobarea Mecanismelor de derulare a actiunilor din Programul de promovare a  exportului;

–  participari individuale la misiuni economice organizate în strainatate, altele decat cele organizate în baza OUG 120/2002 privind aprobarea Sistemului de sustinere si promovare a exportului cu finantare de la bugetul de stat si în  baza HG 296/2007 privind aprobarea Mecanismelor de derulare a actiunilor  din Programul de promovare a exportului;

–  crearea identitatii vizuale a unui IMM (marca, sigla, slogan);

–  realizarea unui  site  pe  Internet/aplicatie  pentru  mobil,  pentru  prezentarea  activitatii solicitantului si a produselor promovate, în limba romana si limba engleza/alta limba de circulatie internationala;

–  participari ale angajatilor la cursuri de pregatire, în tara si/sau în strainatate, în domeniul tehnicilor de promovare a produselor/serviciilor pe noi piete;

–  analize si studii de piata;

–  alte tipuri de activitati de promovare si sustinere a internationalizarii.

Completarea cererii tip pentru înscriere în program, în vederea obtinerii finantarii, se face on-line pe site-ul www.aippimm.ro. Data de la care este activa înscrierea on-line se comunica pe site-ul institutiei cu cel putin 5 zile înainte de data începerii procesului de înregistrare propriu-zis. Verificarea documentelor depuse si a cererii pentru înscrierea în Program on-line se face în maxim 15 zile lucratoare, dupa încheierea sesiunii de înscriere. Acordarea finantarii se realizeaza în baza criteriului „primul venit – primul servit”, în limita bugetului.Beneficiarii alocatiilor financiare nerambursabile au obligatia de a raporta efectele participarii la Program catre minister, pentru o perioada de 2 ani, începand cu anul urmator acordarii alocatiei financiare nerambursabile.

Distribuie articolul:

Ultimele informatii

Din aceasi categorie
INFORMATII

Un hoț a spart geamul unei mașini pentru o sticlă de Cola goală

Un tânăr de 23 de ani, din Bethausen, a...

Exerciții militare în zona poligonului de la Știuca. Armata dă asigurări că populația nu are motive de îngrijorare

Ministerul Apărării Naționale – Unitatea Militară 01109 Timișoara a...

După frig, urmează o explozie de căldură neobișnuită

Vremea o ia razna în Banat! După câteva dimineți...
logo
Politica de confidentialitate

Acest site web foloseste cookie-uri astfel incat sa va putem oferi cea mai buna experienta de utilizator posibila. Informatiile cookie sunt stocate in browser-ul dvs. si indeplinesc functii precum recunoasterea dvs. atunci cand reveniti pe site-ul nostru web si ajutarea echipei noastre sa inteleaga care sectiuni ale site-ului le gasiti cele mai interesante si utile.