vineri, 20 septembrie 2024
22.9 C
Lugoj
spot_img

Statul ofera 50.000 de lei pentru promovarea afacerii peste hotare. Care sunt conditiile pentru obtinerea banilor

Data:

spot_img
spot_img
spot_img

Guvernul a anuntat ca a alocat suma de 71 milioane lei, pentru perioada 2017-2020 printr-un act normativ aprobat de guvern în sedinta de joi. Executivul a adoptat totodata si normele metodologice de aplicare a Programului de sustinere a internationalizarii operatorilor economici romani, prin care se reglementeaza modul de instituire a respectivei scheme de ajutor de minimis. Potrivit actului normativ, alocatia financiara nerambursabila este în cuantum de maxim 50.000 de lei/beneficiar, reprezentand maxim 90% din valoarea cheltuielilor eligibile.

Prin acest program se finanteaza:

–  participari individuale la targuri si expozitii internationale, organizate în strainatate, cu stand propriu, altele decat cele organizate în baza OUG 56/2016 privind aprobarea Sistemului de sustinere si promovare a exportului cu finantare de la bugetul de stat si în baza HG 296/2007 privind aprobarea Mecanismelor de derulare a actiunilor din Programul de promovare a  exportului;

–  participari individuale la misiuni economice organizate în strainatate, altele decat cele organizate în baza OUG 120/2002 privind aprobarea Sistemului de sustinere si promovare a exportului cu finantare de la bugetul de stat si în  baza HG 296/2007 privind aprobarea Mecanismelor de derulare a actiunilor  din Programul de promovare a exportului;

–  crearea identitatii vizuale a unui IMM (marca, sigla, slogan);

–  realizarea unui  site  pe  Internet/aplicatie  pentru  mobil,  pentru  prezentarea  activitatii solicitantului si a produselor promovate, în limba romana si limba engleza/alta limba de circulatie internationala;

–  participari ale angajatilor la cursuri de pregatire, în tara si/sau în strainatate, în domeniul tehnicilor de promovare a produselor/serviciilor pe noi piete;

–  analize si studii de piata;

–  alte tipuri de activitati de promovare si sustinere a internationalizarii.

Completarea cererii tip pentru înscriere în program, în vederea obtinerii finantarii, se face on-line pe site-ul www.aippimm.ro. Data de la care este activa înscrierea on-line se comunica pe site-ul institutiei cu cel putin 5 zile înainte de data începerii procesului de înregistrare propriu-zis. Verificarea documentelor depuse si a cererii pentru înscrierea în Program on-line se face în maxim 15 zile lucratoare, dupa încheierea sesiunii de înscriere. Acordarea finantarii se realizeaza în baza criteriului „primul venit – primul servit”, în limita bugetului.Beneficiarii alocatiilor financiare nerambursabile au obligatia de a raporta efectele participarii la Program catre minister, pentru o perioada de 2 ani, începand cu anul urmator acordarii alocatiei financiare nerambursabile.

spot_img

LASATI UN MESAJ

Introduceti comentariul dvs.
Introduceti numele dvs.

Distribuie articolul:

Ultimele informatii

Din aceasi categorie
INFORMATII

Karpaten Premium Angus: Calitate Superioară, de la Fermă la Farfurie

Karpaten Premium Angus este un brand românesc care se...

Descoperă loteriile internaționale și bonusurile atractive pentru jucătorii români

În România, popularitatea loteriilor internaționale și a jocurilor de...

Echipa de volei a CSM Lugoj revine în fața lugojenilor cu un nou lot, cu ocazia Cupei CSM Lugoj.

Iubitorii voleiului vor avea parte, la sfârșitul acestei săptămâni,...

Dosar penal la Oloșag pentru o firmă care a depozitat direct pe sol 555 de tone de îngrășământ

Reprezentanții unei firme din Oloșag, de lângă Lugoj, au...