Specialistii care lucreaza la proiect nu ar fi gasit inca o solutie pentru strada Smardan. Din cauza configuratiei strazii aici, se pare ca se va apela la inchiderea definitiva a acesteia, desi initial se dorea construirea unui pasaj care sa lege strada Smardan de Victor Babes. Din cauza imobilelor, dar si a drumului in curba, aceasta constructie este imposibil de realizat, iar o expropriere nu este vazuta ca o solutie. Tot din aceeasi cauza, o traversare subterana nu intra in calcul. Ramane insa in discutie posibilitatea amplasarii unei bariere. Daca nu vom avea pasaje pe Smardan, vom avea astfel de constructii prevazute pe strada Olosagului, dar si pe strada Bocsei. Proiectul de reabilitare al tronsonului de cale ferata Lugoj-Caransebes ar urma sa fie finantat prin PNRR si este estimat la o valoare de trei miliarde de lei. Tot in acest proiect este inclusa si reabilitarea tronsonului de cale ferata Lugoj – Timisoara Est. Dupa finalizarea lucrarilor, trenurile de calatori ar trebui sa circule intre Timisoara -Lugoj si Caransebes cu o viteza de 160 de kilometri la ora. Strada Smardan este una dintre cele mai circulate strazi secundare din oras. Reprezentantii administratiei locale sustin ca nu au fost instiintati de nici o decizie referitoare la reabilitarea caii ferate, proiectul apartinand in exclusivitate Ministerului Transporturilor.
Politica de confidentialitate
Acest site web foloseste cookie-uri astfel incat sa va putem oferi cea mai buna experienta de utilizator posibila. Informatiile cookie sunt stocate in browser-ul dvs. si indeplinesc functii precum recunoasterea dvs. atunci cand reveniti pe site-ul nostru web si ajutarea echipei noastre sa inteleaga care sectiuni ale site-ului le gasiti cele mai interesante si utile.