Noul site reprezinta un canal de comunicare aliniat la trendurile actuale, atat în ceea ce priveste usurinta de utilizare, cat si legat de functionalitatile puse la dispozitia utilizatorilor.
Noutatea absoluta a site-ului este posibilitatea de încarcare a documentelor pentru obtinerea unui aviz tehnic sau pentru încheierea unui contract. În sectiunea Cum deveniti client Aquatim, vizitatorii pot citi informatii detaliate despre etapele pe care trebuie sa le parcurga înainte de semnarea unui contract de prestari servicii cu operatorul de apa, pot descarca formularele tipizate necesare la fiecare etapa si apoi pot transmite toata documentatia direct departamentelor specializate. O alta noutate a site-ului sunt sectiunile Semnaleaza o problema si Programare audienta prin care utilizatorii pot transmite o sesizare cu privire la functionarea retelei de apa sau de canalizare, cu posibilitatea încarcarii unei fotografii si, respectiv, sa solicite o audienta la unul dintre directorii companiei. Si sectiunea Calitatea apei a fost îmbunatatita, oferind informatii detaliate despre programul de monitorizare a calitatii apei potabile si a apei uzate, precum si rapoarte de analiza a apei de la robinet pentru fiecare cartier din Timisoara si fiecare localitate din aria de operare.
Noul site îsi adapteza designul în functie de dimensiunile dispozitivului de pe care este accesat, încurajand clientii Aquatim sa-l acceseze de pe telefoanele mobile si sa-si creeze un cont de client în portalul care le permite sa efectueze plata facturilor, sa transmita indexul contorului, sa-si urmareasca istoricul consumurilor si sa-si activeze factura eletronica. În plus, accesarea site-ului de pe telefonul mobil permite apelarea directa a numarului de Call-center sau transmiterea unui e-mail catre Serviciul relatii clienti direct din sectiunile Contact si Adrese utile.
Informatiile actualizate despre programul zilnic al interventiilor si al lucrarilor programate se gasesc în continuare pe prima pagina, semnalizate cu o bulina rosie, pentru a fi usor de identificat de catre utilizatori. Ca si pana acum, site-ul ofera informatii despre programele de investitii derulate de Aquatim în judet, despre tarifele serviciilor de alimentare cu apa si de canalizare si metodele de plata, despre serviciile conexe oferite clientilor, despre citirea contorului de bransament si transmiterea indexului, precum si informatiile de interes public.